.

.

niedziela, 30 lipca 2017

Lipiec w ogrodzie

Lipiec powoli dobiega końca i można już zrobić podsumowanie że nie był to miesiąc za ciepły. Co przyniesie sierpień zobaczymy.
Dzisiaj post będzie ogrodowy. Jak co roku w okresie wakacji mam mało czasu,  więc mój ogród jest trochę zaniedbany . Staram się jak mogę, ale zawsze jakiś ogon mam ;-). Trochę roślin mi" padło" od mączniaka, choć próbowałam ratować jak mogłam ale w ostateczności trzeba było usunąć chore rośliny, więc na ich miejsce posadziłam begonie i euforbie. Myślę że do jesieni będą pięknie ozdabiały  północne parapety.


 Diasca


A to czarna petunia 

i koleus jeden z wielu ;-)

Lobelia szkarłatna
 
pasiflora
A na koniec poranna kawa i muffinka z pokrzywą ;-)
Życzę miłej niedzieli
Dana

8 komentarzy:

  1. Piękny ogród - widać wspaniałą rękę Ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło znów pobuszować po Twoim pięknym ogrodzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. każdego roku obfitsze widzę kwiaty; cudnie u Ciebie Danusiu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ogród. Bardzo magiczny. Marzę o takiej ławce, o takim ogrodzie pełnym magii. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten Twój ogród...Wpadam na tą super poranną kawkę...Hi...Hi...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ogród, jakie niezwykłe okazy kwiatów! czarnej petunii jeszcze nie widziałam, a koleusy i passiflora niestety u mnie jakoś marnie rosną...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ogród, jakie niezwykłe okazy kwiatów! czarnej petunii jeszcze nie widziałam, a koleusy i passiflora niestety u mnie jakoś marnie rosną...

    OdpowiedzUsuń
  8. ogród piekny ,ładnie zakwitniete roslinki wszystko świetnie skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: